Office manager

De rots in de branding bij het leukste juridisch advieskantoor van Nederland!

Wie ben jij?

Jij haalt je voldoening uit het creëren van een fijne, toegankelijke en professionele werkomgeving zoals dat bij ons kantoor past. Onze juristen hoeven zich door jouw aanwezigheid alleen nog bezig te houden met hun juridisch vakgebied en met het blij maken van onze cliënten. Ontzorgen ligt jou goed en als eerste aanspreekpunt van ons kantoor begint dat bij het welkom heten van (toekomstige) cliënten, samenwerkingspartners en anderen bij ons op kantoor en aan de telefoon. Zaken op tijd en nauwkeurig regelen en je collega’s helpen met allerhande dingen kan jij als de beste. Jij bent niet bang om de handen uit de mouwen te steken en je neemt jouw verantwoordelijkheden. Het team kan op jou vertrouwen. Vakkundigheid, loyaliteit, creativiteit en toegankelijkheid is waar Catch Legal voor staat. Je bent bereid om jezelf aan onze kernwaarden te verbinden en daarmee aan onze organisatie.

Zie jij jezelf daarin terug? Dan staat dit je te wachten!

Als office manager ben jij verantwoordelijk voor alle secretariële werkzaamheden binnen het kantoor. Van de telefoon opnemen, de post verzorgen tot aan het verrichten van lichte juridische werkzaamheden ter ondersteuning van het team van juristen. Dit laatste kan bijvoorbeeld het verzorgen van correspondentie richting partijen of rechterlijke instanties zijn of het inplannen van een zitting.
Naast het beheren van het secretariaat en het ondersteunen van de juristen werk je nauw samen met de algemeen manager. Je ondersteunt haar op ieder vlak van haar werkzaamheden en levert daarmee een directe bijdrage aan de algemene bedrijfsvoering van het kantoor. De werkzaamheden zijn zeer divers, want je zal je o.a. bezig houden met inkoop en financiële administratie, maar ook met marketing, projecten en het organiseren van leuke teamuitjes.
In welke verhouding jij je tijd zal besteden aan de verschillende werkzaamheden, mag jij zelf bepalen. Voorop staat dat het secretariaat voor 100% goed geregeld moet zijn. Heb je daarna tijd over? Je bent vrij om je creativiteit samen met onze projectmanager in te zetten voor een van onze projecten.

Lijkt jou het bovenstaande een mooie uitdaging waarin jij je thuis voelt? We vertellen je graag meer over ons kantoor en over de verdere details van de functie tijdens een kennismakingsgesprek.

De functie-eisen:

  • een HBO opleiding (bijna) afgerond in de richting van secretaresse, marketing, office management of facility management;
  • affiniteit met en globale kennis van het juridisch werkveld, bij voorkeur met het bestuurs- en omgevingsrecht;
  • (bij voorkeur) minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • uitgebreide kennis van Microsoft Office;
  • kennis van WordPress is een pré;
  • een flexibele instelling en hard werken is je niet onbekend;
  • plezier maken is je ook niet onbekend en
  • je woont in de omgeving van onze mooie stad Amsterdam.

Van ruilen komt huilen, maar niet bij ons! In ruil voor het bovenstaande bieden wij je het volgende aan.

  • werkgeluk (wij werken vanuit het principe doen wat je leuk vindt!);
  • alle kans om jezelf te ontwikkelen;
  • de mogelijkheid om zelfstandig én in teamverband te werken;
  • een gezonde balans tussen werk en privé;
  • elke week een vrijdagmiddagborrel en ieder jaar een teamweekend.

En verder natuurlijk ook nog: salaris, pensioen, genoeg vakantiedagen en de leukste collega’s.

Wat wil je nog meer! Spreken we je snel?

Voor vragen over de functie, kan je terecht bij onze manager mw. mr. Nina Schippers op telefoonnummer 020-3017180 of per e-mail via nschippers@catchlegal.nl.
Heb jij geen vragen voor onze manager en wil je direct solliciteren? Motivatiebrief met CV kan worden verzonden naar secretariaat@catchlegal.nl.